Pazartesi, Mart 14

hayatta en çok neye sahip olmak istersiniz?

Sağlık? Kariyer? Para? Aşk? Hepsi dediğinizi duyar gibiyim.. Elbette her insan sağlıklı bir yaşam sürmek ister, başarılı bir iş hayatı, mutlu bir aile, rahat bir yaşam..Bunların hepsi bir insanın sahip olmak isteyeceği şeyler. Peki yaşam yolumuzu çizerken neye göre karar vermeli? İşte asıl merak ettiğim bu.. Ne zaman bir felaket yaşansa her işin başı sağlık diyorum, cana geleceğine mala gelsin diyorum.. Sonra hayatın akışına dalıp unutuyorum, daha iyi hayat koşullarına sahip olmak istiyorum, daha iyi bir kazanç, daha başarılı bir iş hayatı.. Bazen de yok diyorum hayatta herşey boş diğer yarın olmadıkça; aslolan aşktır diyorum.. Anlayacağınız kafam karışık!
Hem sağlıklı yaşayıp, hem çok çalışıp başarılı olmak hem de mutlu bir birliktelik yaşamak gerçekten mümkün mü? Bunu kısmen de olsa başaranlara soruyorum: nedir bunun formülü? Kader mi? Şans mı? Her adımı planlayarak atmak mı? Hepsinden biraz denesem de hala başaramadığımı hissediyorum. Dün canla başla çalışırken bugün herşeyi bırakıp sevgilimle dünyanın bir ucuna gitmek istiyorum. Muhtemelen yarın da bir sahil kasabasına yerleşip kendimi doğaya bırakmak isteyeceğim.. Bir insan birşeyi gerçekten isterse geri kalan herşeye göğüs gerebilir diyip duruyorum, ama gel gör ki uygulamaya gelince "nereye gideceğini bilmeyene hiçbir rüzgardan hayır gelmez" modelindeyim.. Pazartesi sendromuna mı vereyim yoksa aklımı başıma mı devşireyim bilemedim!

2 yorum:

  1. Biraz denemiş bir insan olarak söylüyorum hepsi birlikte olmuyor ya da henüz olmadı bilmiyorum. Kendimi değerlendiriyorum, mutlu birliktelik ok(siz bunu tik işareti olarak alın), sağlık eh fena değil herhalde(bu da bir tik alsın), rahat bir iş ok(buna koca bir tik işareti) ama kazanç hmmm işte ona koca bir sıfır :) Tabii kazanç başarı mıdır onu bilmem..Yoksa diğerleri mi başarı??? Elimi kolumu sallaya sallaya istediğimi yapıyor muyum? İstediğim zaman çocuğumu görüyorum, istediğim zaman kahvemi içiyorum ama seyahate çıkamıyorum... Ama o da bir paradigma mı aslında istesem yapabilir miyim onu da düşünüyorum... Uzun lafın kısası deniyorum deniyorum hala kafam karışık...

    Gökçe

    YanıtlaSil
  2. aramıza hoşgeldin Gökçe :)
    bana kalırsa senın tık'ların sayısı gayet tatmin edici, bir ara tecrübelerinden faydalanmak isterim, yorumun için çok teşekkürler..

    YanıtlaSil