Cumartesi, Ocak 29

çiçekler nasıl büyür?

orkidelerim
Çok basit, su ve ışık yeter diyeceksiniz. Belki arada bir de "çiçek coşturan" vitaminler.. Ama yetmez! Kendimi bildim bileli çiçek seven biri olmadım, ne evde bir serayı andıran çiçeklerimiz, ne de arkadaşlarımın hediyeleri fikrimi değiştiremedi. Yalnızca birkaç ay yaşatabildiğim ve dilek ağacına çevirdiğim gül hariç bir çiçeğe su vermişliğim bile yoktu, ta ki O'nu kaybedene kadar.. Her sabah gözünü açar açmaz çiçeklerine koşan, onlarla konuşan, minnacık bir tomurcukla dünyanın en mutlu insanı olan O'ydu, bense hep bunlarla dalga geçendim. Dolayısıyla O'nun gidişiyle bana kalan onlarca çiçeği yaşatabilmek için tek bir şansım vardı: O'nun sevgisini taklit etmek. Yıllar boyunca öğrendiğim tek bir şey varsa o da çiçeklerin suyla, ışıkla, vitaminle değil de, sevgiyle ve ilgiyle büyüdüğüdür. 
Ne dersiniz başarmış mıyım?
 

Bu yazım ben toprakla, saksıyla kendi çapımda boğuşurken, her sabah çiçeklerle konuşurken bana güldüğünü bildiğim O'na ithaftır, bir de sabah devirip de tüm salona saçtığım çiçeğimden özürdür!

3 yorum:

  1. Bu isi ogrenip uzerine blog da yazdin yaaa...Tebrikler basarmissin..;)))....

    YanıtlaSil
  2. This is so touching and also impressing. -emine-

    YanıtlaSil
  3. dile getiriliş şekli çok hoş ,

    YanıtlaSil