Salı, Ocak 4

başlıyoruz..

4 Ocak 2011, Susan Miller der ki bugün büyük değişimler olacak, özellikle de benim gibi Yengeç burcuysanız :) Bu sene yapılacaklar listemde en az 5 tutturmayı hedefliyorum, vakit kaybetmeden harekete geçtim ve listemden blog yazmayı seçerek yola koyuldum. Ne yazacağım diye sorarsanız tek bir cevabı yok, içimden gelenler diyebilirim sadece.. Trendler yaratacak bir "ikoncan" değilim, kozmetikten anladığım parfüm, rimel ve nemlendiriciden ibaret (acıyın bana evet), her kadın kadar şöyle bir göz ucuyla bakarım magazine, bazen beğenir, bazen de yok artık der geçerim. Okurum, dinlerim ve izlerim; yerim, içerim ve takıp takıştırırım kafama estikçe... Çalışırım, uyurum, boş boş baktığım zamanlar da olur.. Ah bir de seyahat ederim, en büyük zevklerimdendir..Kısacası yaşarım hayatı elimden geldiğince. Eh, buyrun bakalım benim gözümden hayata!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder